En blog om TV-serier, DIY, kläder, shopping och allmänt nörderi!

måndag 14 november 2011

Pyssel Vecka 46.11

Tänkte att mitt första inlägg skulle handla om pyssel! :D

Jag försöka få ihop ett inlägg i veckan om mina senaste hopknåpade saker. Det blir mobilbilder tyvärr, ska kanske önska mig en kamera i julklapp? ^^ Några av sakerna jag håller på med ska bli julklappar så dom kan jag inte visa fören efter jul men jag har lite att visa nu :)

Jag hittade en liknande grej på Pintrest och jag gillade den frasen så jag gjorde en egen version :)

Silvertejps ros! :D Jag måste skaffa mer silvertejp i lite olika färger :)
Nya kylskåpsmagneter, jag tröttnade på att mina foton ramlade ner hela tiden...

Det här skulle bli till julgranen men jag räknade lite fel... den är nästan 15cm i diameter.. liiite stor för julgranen ^^'

Sist men inte minst, vänskapsband! Jag hade glömt av hur man gjorde dom men det var inte så svår att komma igång efter en sökning på nätet ^^ Det sista är ditt Pheff! :D

 Det var allt för denna veckan! Nu ska jag sluta skjuta upp det och ta och plugga lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar